יום חמישי, 27 באוגוסט 2009

שוורצה חייה

כנראה שזה השבוע של ג'ייסון שוורצמן, שהופיע השבוע בסרט של אופנינג סרמוני לסניף החדש שלהם בטוקיו ועכשיו גם מציג את הקולקציה החדשה של בנד אוף אאוטסיידרס לעונה החדשה והקרירה. הגרסוניירים, חובבים ותיקים של שוורצמן, של בנד אוף אאוטסיידרס ושל תמונות פולארויד, לא יכולים לקבל מתנה טובה מזו ולסיים את השבוע הארור הזה.





5 תגובות:

העוקץ הממורמר אמר/ה...

היום ילדים נלמד עוד טריק הלקוח מספר השיווק למתחילים.

נביא איזה צלם "אמנותי", נוסיף "פרזנטור" "אמנותי", נגיד לו לדפוק כמה פוזות "אמנותיות" עם כמה חפצים "מיוחדים" ומייד יהיה סוג מסויים של אנשים שיפול בפח ויסביר לכולם איזה "אמירה" יש כאן וכמה שזה "אינטלקטואלי".

יש כאלה שנוכל להראות להם עוד ועוד מאותה הגברת בשינוי אדרת והם ימשיכו לשים את זה בבלוג שלהם פעם אחר פעם וגם לשלוח את עדת המתלהבים לחנויות...

גרסונייר1 אמר/ה...

הי עוקץ ממורמר.... אם החיים היו כל כך פשוטים ותרגילי השיווק למתחילים גם מצליחים - כל אחד יכול היה להיות מיליונר. אבל כנראה שצריך יותר מטריקים, והרבה יותר מסתם "פרזנטורים", פוזות "אמנויות" וחפצים "מיוחדים", כדי שדברים יצליחו. אני אפילו לא בטוח שבגדים מוצלחים הם רק התשובה (ע"ע cloak למשל), אבל במקרה של "בנד", דווקא החיבור בין תחכום אופנתי לצילום הדי פשוט - עושה לנו את זה. זה לגיטימי שלך הוא לא מדגדג כלום, לנו - בכל מקרה - הוא מצליח.

Sharon אמר/ה...

לשוורצמן יש גם סדרה חדשה בHBO שנראית שווה במיוחד
http://www.hbo.com/events/boredtodeath/

Unknown אמר/ה...

גרסוניירים יקרים!
שמחה שיצא לי לפגוש חצי אחד.
בדיוק אתמול הסתכלתי וראיתי את התמונות באתר של בנד המדהימים. הו ג'ייסון שוורצמן השווה, עם פוזות אמנותיות וחפצים מיוחדים או בלי, אני מוכנה ליפול בפח הזה.
(;

אנונימי אמר/ה...

gap yeezy
golden goose outlet
curry shoes
goyard tote bag
supreme clothing
golden goose sneakers
yeezy boost 350
yeezy shoes
curry 9
bape clothing