יום ראשון, 14 במרץ 2010

ברים מפנים

אחרי ששרדתם את דיווחי הגרסונייר מלונדון, הגיע הזמן להפנות את תשומת הלב לדיווח שגרירנו בשיקאגו, הידוע בכינויו Nestor Brûlée. אמנם ברולה (לא להתבלבל עם טיילר) כבר תרם בסתר לא מעט חומרים והשראה לבלוג הזה אבל זו פעם ראשונה שהוא נחשף בפרויקט מיוחד לגרסונייר.
במסגרת עבודתו המפוקפקת מסתובב ברולה בבתים ברחבי שיקאגו, עיר מכורתו, ותוך כדי הסיורים הוא החליט לתעד את סצנת הברים הפרטיים. לא מדובר במקומות מסחריים, אין שלטי ניאון מרצדים המזמינים עוברי אורח להיכנס, אלו הם ברים פרטיים להפליא שאנשים בנו במרתף ביתם, בשביל עצמם ובשביל החברים הקרובים שלהם. לגבי המוזיקה שתוכל לשמוע במקומות אלו, מוסיף ברולה, זה תלוי כמובן בבעלים. אלביס תהיה בחירה מאד פופולארית אצל רבים מהם, אבל גם לא מעט מוזיקת רנצ'ו (במיוחד אצל המקסיקני בבר עם הנורות האדמות ופוסטר שחקניות הכדורגל).
הנה עוד דוגמא מפתיעה, אינטימית ומרתקת לאותם מפגשים שהגרסונייר כבר ניסה לפצח את מהותם, אותם חבורות הגברים שמתגודדים במקומות שונים ומשונים. קבלו את פנתר במרתף – גרסת האלכוהול.



תגובה 1:

Yaara Keydar אמר/ה...

יואו זה כזה הזוי וטראשי!

זה מזכיר לי שלנו בסלון יש פיס מטורף שהגיע יחד עם הבית - ארון עצום עם בר פנימי, תאורה פנימית וגולת הכותרת - סטריפים מהרצפה עד התקרה מפרספקס לבן שאפשר להאיר.
משהו הזוי שעשו בהזמנה אישית בשנות ה 70.

רק חסר לנו שם כמה כסאות בר ואנחנו מסוגרים.