יום שני, 15 במרץ 2010

ציידי המסורת

אמריקה אף פעם לא עייפה מאמריקה. יחד עם חזרתם של בגדי העבודה, לבוש (ובעיקר אביזרי) הצייד ומדי הפנימיות לזירות האופנתיות, הופכות חברות אופנה אמריקאיות קלאסיות, שהיו עד עכשיו נחלתם של וואספים רפובליקאים, למקורות סטייל קוליים. ג'יי. קרו עשו את זה עם הליקר סטור וחנויות הגברים החדשות שלהן (קריאטיב דיירקטור: אנדי ספייד), והיום נחנך הליין החדש של אל.אל. בין - "L.L.Bean Signature" - קולקצייה מצוצמצת של פריטים שנעשו בהשראת המסורת הארוכה של חברת בגדי הפנאי המיתולוגית. העובדה שהקריאטיב דיירקטור של הליין הוא אלכס קרלטון, מקים רוגס גלרי, מוסיפה לסקרנות, מה גם שאת מגפי הצייד שהם שחררו למכירה לפני חודש כבר לא ניתן להשיג. הבגדים, כמו שאומר הפריוויו שלפניכם, "inspired by our tradition, designed for today". הגרסונייר (לפחות ההוא עם האובססיה לכל דבר אמריקאי קלאסי) מיד קונה את הלוק, עובר לפורטלנד ולובש חולצות פלנל אדומות כל היום.



למי שרוצה תזכורת קצרה לאופן שבו אל.אל.בין נתפסה עד לפני כמה שנים, הנה קטע מתוך "Best in Show" (סרטו ההורס שלב כריסטופר גסט) שבו דפדוף בקטלוג של החברה הופך לפעילות המועדפת ע"י הזוג מקונטיקט:



2 תגובות:

נעמה ברוש אמר/ה...

זו לא גחמה! אנחנו קונים קבועים דרך הקטלוג: בעלי הוא בדיוק הטיפוס המסוקס שמתאים לו הסגנון הזה :-)במיוחד מעיל הקנווס העבה עם הבטנה המשובצת. יש להם איכות מצוינת.

גרסונייר1 אמר/ה...

כמו שאמרה פארקר פוסי:
"We were so lucky to being raised among catalogs"