יום חמישי, 22 באפריל 2010

רוקדים עם גרסוניירים

סוף השבוע מתקרב, והגרסוניירים כבר מתכננים את הפעילויות התרבותיות שלהם (אלו שאינן רק הרביצה הרגילה והארוכה בבית הקפה הנושן ההוא מפעם). גרסונייר אחד ילך כנראה לפתיחה במוזאון הרצליה, ואילו השני ישים פעמיו לתיאטרון תמונע, לראות את ההופעה המשותפת של נעה שדור ואנדראס מרק.

את אנדראס אנחנו מכירים מעירנו הקטנה. מדובר בגרסונייר לא קטן (בפעם האחרונה שראינו אותו הוא נצפה מעלעל במגזין האופנה של הגברים מהניו יורק טיימס) ורקדן בחסד, שמציג את "Butt, It's OK" (שנעשה בשיתוף תומר היימן). מדובר ביצירה ששואבת השראה ממגזין Butt, והיא חוקרת את המתח שבין וידוי להופעה, ניצול מיני וניצול פרפורמטיבי.

שדור, שגם אותה הגרסוניירים אוהבים, תציג את עבודתה "אל תוך הלילה", מעין מחווה לסרטיו של הבמאי ראס מאייר ולעיתוני פשע מהמאה שעברה, בהם סיצוטאציות המבוססות על מקרים אמיתיים, שבהם יש חיבור בין סכנה לפיתוי.

2 תגובות:

אומר אמר/ה...

למען האמת גם אני חשבתי לקפוץ לפתיחה של מאנימל, ז"א ז ה ממש קרוב לבית. 5 דקות נסיעה מהבית אם לא השיפוץ המפגר -אך המחמיא- שגרמן עשתה לעיר, אני גם יכול לקחת את קו 2 שיאסוף אותי ישר מהתחנה של השכונה.

בלוג נהדר. אני קורא כאן כבר מינואר בערך. שפתחתי את הבלוג שלי.
אבל בכל זאת, אני די n00b בכל העניין, ואני יודע הרבה יותר ממה שאני מיישם. והרבה ידע הגיע מהבלוג הזה, אבל חלק גם עובר אצלנו בבית.

מגיעה לכם חשיפה הרבה יותר רחבה!☻

גרסונייר1 אמר/ה...

הי עומר (היידה). איזה בלוג קסום. תודה על המחמאות ומקווים להתראות איתך באירועים הנכונים. ואם אפשר, אנחנו גם רוצים קרדיגן ישן של איב...