יום שני, 26 באפריל 2010

אביר הצווארון העגול


הגרסונייר תמיד חשב שהבגדים של
פטריק ארוול הם שילוב מקסים בין סטייל איימישי חמור סבר לבין אירופאיות אמנותית ומודרניסטית. האתר שהוא השיק השבוע הוא בדיוק הבייבי של מיקס כזה. דמויות מינימליסטיות עומדות על רקע לבן, לבושות בקולקציה האחרונה של המעצב ומשדרות באלגנטיות שהן יכולות להיות שלך בלחיצת עכבר.

פטריק ארוול

המעצב - שמועמד השנה בפעם השניה בקטגורית מעצב הגברים של מועצת מעצבי האופנה של אמריקה - בחר להעמיד דמויות שונות על רקע לבן (זה אותו דוגמן, אגב), שמסדרות את הבגדים שלהם כאילו היו מול מראה. הקולקציה שהוא מציג כוללת חולצות יפהפיות עם הצווארון המעוגל (צווארון קלאב) שהפך להיות כמעט סימן ההיכר שלו, מכנסיים מבדים איכותיים ובגזרות נקיות, ז'קטים בפרופורציות מדוייקות ונעליים הורסות.

מקולקצית סתיו/חורף 2010

בראיון ל
בלוג של הניו יורק טיימס הוא אומר, "חשבתי מהי הדרך המודרנית ביותר להציג את הלייבל שלך לקהל שלך. הדרך המסורתית היא לפתוח חנות יפה ברחוב בפריז. זה עשוי לעבוד בשאנל, אבל אין לזה שום היגיון כשמדובר בלייבל צעיר". הגרסונייר לא בטוח שארוול צודק, הרי אין תחליף לחנות יפה ברחוב, ובכל זאת הניסוי האינטרנטי הזה עושה עליו דווקא רושם טוב. זה לא אומר שכשאתם בפעם הבאה באופנינג סרמוני תדלגו על הבגדים של הלייבל, הם בהחלט שווים מישוש. אבל עכשיו, עם השקתו של האתר המוצלח, אולי באמת אין דרך מודרנית יותר מלשוטט בין שלל הבגדים שעיצב ולהודות שיש בהם משהו אקס טריטוריאלי שעובד בחנות הוירטואלית. או במלים אחרות, הצווארון העגול מעולם לא היה קרוב יותר אליכם.

אין תגובות: