יום שבת, 24 באפריל 2010

צבע העור

הגרסונייר שמח לעדכן כי מועדון הלבבות הבודדים נסגר, עם חזרתם של כל הנצורים והנצורות בנמלי התעופה האירופאיים, ורוצה להציג עוד גרסון לעת צרה (יחד עם ג'יימס מרפי כמובן) שעמד לצידו בשבוע החולף.
מדובר במגזין הגרסוניירי המופלא פנטסטיק מן, שדווקא כן הצליח לחדור את מעבה הענן האיסלנדי ונחת הישר אל תיבת הדואר של הגרסונייר.

וולפגנג טילמנס מככב על השער ומציג פרויקט מרתק של עורפים גברים (אחד המקומות בגוף שהגרסונייר לא ממש יודע מה קורה שם). עוד בגליון ה-11 אפשר למצוא כתבות מגזין מעניינות (כמו זו על ההיסטוריה של הווינטג'), מרואיינים סרטוריאלים כמו בוב קולצ'אלו (מהעורכים האגדיים של מגזין אינטרביו), פאביו (הפרצוף הגברי האולטמטיבי של שנות השמונים והתשעים) ואלקסיס טיילור (סולן הוט-צ'יפ), כמו גם טורים שונים וחביבים עם המלצות אופנה וסטייל ותכניות הקיץ של ג'נטלמנים שונים מרחבי העולם.
את הפקות האופנה מילאו העורכים בקולקציות הקיץ השונות שצולמו בחופי גראן קנריה, מאליבו ומיאמי ביץ'. ההפקה המוצלחת מכולן צולמה בחוף הנודיסטים מספלומס (שבגראן קנריה), כשכל הבגדים המוצגים הם בצבעי חאקי-בז'-פודרה-עור הגוף.
הגרסונייר, על חוד מרפסת תל-אביבית, מצלם לכם את העמודים היפים הללו ומפנטז על חופשת קיץ חלומית (עם הרבה קרם הגנה מהשמש).

(סטייל: ג'ודי בארנס; צילום: בנג'מין אלכסנדר הוסבי, דוגמן: ג'יימס וולס)

5 תגובות:

אומר אמר/ה...

וכיצד קרה הדבר והגרסונייר לא דיבר על פתיחתה הממשמשת וקרבה של חנות הtopman בקניון ארנה? -אם איני טועה זו החנות הראשונה בארץ של טופמן-

miri davidovitz אמר/ה...

רעיון מפתיע לכתבת אופנה - על רקע חוף הנודיסטים. מאוד לא מגזין אופנה רגיל לראות גופים כ"כ לא מושלמים. מעניין ,מאתגר וקשה לעיכול.

נעמה ברוש אמר/ה...

עורף גברי משמש לנשיכות של אהבה.
לטעמי..

doron rbina אמר/ה...

העורף משמש להצדקת פיקוד העורף

אנונימי אמר/ה...

jordan retro
supreme official
off white
yeezy 350
off white clothing