יום חמישי, 25 במרץ 2010

תן לגבר קאפ קייק

אם תמיד רציתם להיכנע לטרנד הקאפקייפ השוטף את מחוזותינו, אבל הלובן הקצפתי והקיטש הורדרד החרידו את בלוטות הטסטוסטרון שלכם - תמצאו את הפתרון ב Butch Bakery שבניו-יורק.
קבלו בבקשה את הקאפ-קייקס הזכריים, המגיעים בצבעי הסוואה או בדוגמאות אחרות (Patterns) שמועדון הג'נטלמנים כבר ניסה לפצח את סוד גבריותם.

(בנימה אישית יותר ברשותכם, הגרסונייר בכלל היה מעדיף בריוש)

4 תגובות:

חני אמר/ה...

....לא רק שזה לא מפתה, זה אפילו קצת דוחה. לא במובן של להגעיל אלא במובן של אני לא נוגעת בזה עד שאני לא מבינה את זה, ואני לא.
קאפקייקס הן כל כך נשיות בהגדרתן (בעיני) והטקסיות הקשורה בהן (ע"ע סקס והעיר) עוד יותר, שהדוגמאות הנ"ל נראות יותר כמו ללבוש בגדי נשים. לגיטימי, אבל אתה לא יכול לצאת גבר גבר ככה.

העליתי השבוע אצלי טור עבר של עמית שהם על ההבדל בין נשים מתלבשות לטקס ההתלבשות הגברי. העוגות הקטנטנות האלה הן מייצג מצוין בדיוק להבדל הזה.

אם גבר כבר יושב לנגוס בקאפקייק, הייתי שמחה לראות אותו נכנע לנשיות הזועקת מכל גרגיר סוכר והולך על זה עד הסוף. ורוד-עננים, ותארוז לי.

(ווף, השיבוטים הקטנטנים האלה העלו אצלי הרבה אמוציות)

אנונימי אמר/ה...

אפרופו הרשומה הקודמת, יוחזר טורו של עמית שהם! מישהו חייב להרים את הכפפה, קדימה גרסיונרים

נעמה ברוש אמר/ה...

אופנה מאוסה! קאפקייק זו סתם עוגת חנק בתחפושת!

גרסונייר2 אמר/ה...

נעמה, חני ואנונימי יקירים, הגרסונייר חייב לומר שגם הוא די סולד מיופיים הפלסטי של הקאפקייקס, ואם כבר הוא מעדיף, כמו שנכתב בפוסט, כל מאפה פריזאי בסיסי לכאורה פשוט למראה.
ולגבי הטור של עמית שהם, כמובן השראה גדולה, לא בטוח שהגרסונייר ירים את כפפה, אולי דווקא כדאי להוריד את הכפפות, האלו ממשי