יום שני, 9 בפברואר 2009

רואים רחוק

כבר עקבנו כאן אחרי היורש של הדי סלימאן בדיור-הום, כריס ואן אשה, ולכן נמשיך לעקוב אחריו - הפעם חמושים במשקפיים. היורש משתף פעולה עם חברה אהובה אחרת, אוליבר פיפלז, יצרנית המשקפיים הוותיקה מלוס אנג'לס. השת"פ הזה כבר הוליד קולקציה אחת, והיום זלגה לאינטרנט תמונה מהקולקציה החדשה. מדובר במשקפיים בעלי ניחוחות סבנטיז/אייטיז אבל מעודנים ומעודכנים קצת יותר.
באותו עניין, שווה להציץ בדיון של הגרדיאן על כל עניין טרנד המשקפיים ההולך ומתחזק, שכותרתו "חזרתו של ריהוט הפנים". העיתון מונה אייקונים קנוניים מאיב סאן לורן, דרך אנדי וורהול ועד דייוויד הוקני, שסללו את הדרך למראה המשקפופרי העדכני והקול, מהמשקפיים של קניה ווסט, דרך תצוגות האופנה האחרונות (דולצ'ה וגבאנה למשל) ועד אינספור יצרני משקפיים חדשים הנשענים על השראות מעשורים מוצלחים יותר.
6/6 דקות תהילה לוורהול
אחת מהמעצבות של הלייבל הבריטי פריזם, אומרת שהעניין עכשיו הוא חזרה לאינדיבידואליות. "כולם מחפשים כרגע דרכים להבדיל את עצמם... ומשקפיים הם הדבר הראשון שאנשים רואים עליך". הגרסוניירים, חובשי משקפיים ותיקים בעצמם, רואים בעין יפה את המגמה ומחכים בקוצר רוח לעוד ועוד דגמים ומסגרות.

תגובה 1:

משקפיים אמר/ה...

קולקציה מהממת, אהבתי את המסגרות המיוחדות, נראה כמו זוג ניטרלי שניתן לשלב עם כל בגד.