יום חמישי, 26 בפברואר 2009

הגרסונייר השבועי: קנוטן

הגרסונייר השבועי שלנו התגלה בביקור האחרון לאירופה הצפונית, ושמו קנוטן, ולא, הוא לא דובון קוטב צפוני, אלא צלם שוודי צעיר ובועט עם איכויות סקנדינביות מובהקות, חוצפה של טרי רי'צרדסון ואלגנטיות של ריצ'רד אבדון.

פורטרט עצמי - חלק עליון

מאז שנחשפנו אל קנוטן, הממוקם בשטוקהולם, הוא לא מפסיק לשעשע אותנו בסדרות צילומים נוטפות סקס והומור, עירום, אופנה ורוקנרול. על רקע מינימלי ותאורה פשוטה מצליח קנוטן ליצור סיטואציות חכמות ואנושיות ובעיקר יפות, בנים ובנות – כולם מתפשטים אצלו בטבעיות בלי הרבה טקס בישבן, ועל כך הוא מספר בראיון ל NY Art Magazine: "התחלתי להתעניין בצילום בגלל פורטרטים של אנשים ועירום. אני תמונות של אנשים עירומים. אם אני יכול לצלם אחרים בעירום אני חייב להיות מסוגל לצלם גם את עצמי כך. אני אוהב את הכנות העירומה. לא מעניין אותי אם הגוף מושלם. אני מוצא יופי גם בכיעור וגם ביופי מיינסטרימי".
קנוטן כבר עבד על כמה קמפיינים בינלאומיים (
J Lindeberg מן הסתם), צילם עבור מגזינים נחשבים (מהמוצלחים ביניהם: Neo2
הספרדי, Bon International השוודי), הציג בגלריות שונות ובקרוב רומזים יוצא גם הספר. בינתיים נסתפק בבלוגו העמוס ובכמה תמונות מייצגות:

פורטרט עצמי - עליון וחצי

יאללה, נגמר עוד שבוע

2 תגובות:

miri davidovitz אמר/ה...

כולם מתפשטים כל היום. הה! מה יהיה ?
או לחליפין מצלמים את קייט מוס( גם אני רוצה).

Unknown אמר/ה...

yummy