יום ראשון, 15 בפברואר 2009

LOVE איז אין די אייר

בתזמון מוזר (כשבוע אחרי שסגרו את המגזין לעיצוב הבית דומינו) משיקים בקונדה-נסט את המגזין החדש שלהם לכל מי שהם מכנים "אוהבי האופנה ואוהבי הסטייל". המגזין החדש, ששמו הוא LOVE, יוצא בימים אלו וניתן להשיגו כבר עכשיו ב- Dover Street Market, אם אתם מזדמנים לבירה האנגלית.
LOVE מעורר ציפיות גדולות, ולו רק כי קייטי גרנד היא העורכת הראשית שלו. גרנד, למי שלא בקיא, היתה העורכת המיתולוגית של The Face והשיקה את המגזין POP והמגזין Dazed and Confused. לכן לא פלא שבואה של מלכת המגזינים הקולים לקונגלומרט המגזינים האמריקאי מעורר באז לא קטן.
ואכן, השער של המגזין הראשון לא מאכזב: בת' דיטו, סולנית להקת הפופ (הלסבית) של גוסיפ, מופיעה שם עירומה (ללא הפטמות, יש לציין, שכן בגלל בעיות צנזורה נאלצו מעצבי השער להוריד את שני האלמנטים הפורנוגרפיים), אולי כהתרסה כנגד שערי המגזינים הנחשבים שעסוקים בטשטוש והסתרה של פגמים בתמונות הכוכבים שמעטרים אותם. בראיון לאחד המגזינים אמרה גרנד, "הרומן שלי עם נשים מושלמות נגמר", אז אולי אכן מחכה לנו מגזין קצת אחר.
בכל מקרה, הגרסוניירים מחכים לעלעול אמיתי במגזין החדש - שמוקדש ל"אייקונים של דורנו" וכולל ראיונות עם ג'רי הול, איגי פופ, ויוויאן ווסטווד ואלבר אלבז - ומתפללים שאם לא יגיעו לארצות הקור בחודש הקרוב, לפחות סטימצקי ירימו את הכפפה וייבאו את המגזין ארצה.למי שרוצה לקרוא עוד: הבלוג של המגזין, ראיון עם קייטי גרנד.
הגרסוניירים שולחים אהבה לכולם, ושבוע טוב.


3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קייטי גרנד תעשי לי מגזין!

אנונימי אמר/ה...

תודה שגילתם לי.
איזה שער מדהים , חתרני בכל המובנים.
מעניין שהחליטו לקרוא למגזין love,אחרי דה פייס ו -dazed and confused.השמות ההם הקדימו את זמנם. אני מקווה שגם זה.

גרסונייר1 אמר/ה...

הי מירי! צודקת. LOVE הוא בחירה לא מובנת מאליה. אפילו קצת חתרני - עם על המצב הכלכלי, מצב מגזיני הדפוס, והוייב מתצוגות האופנה בעולם. אבל, קייתי יודעת כנראה דברים שאנחנו נדע רק מאוחר יותר, ואולי אהבה היא התשובה.