יום חמישי, 19 בפברואר 2009

הגרסונייר השבועי: בנג'מין בראדוק

אחרי שכבר הזכירו אותו, אפרופו ההשראות של עולם האופנה בתצוגות השנה, החליטו הגרסוניירים שראוי אולי לתת לבנג'מין בראדוק - דאסטין הופמן הצעיר בסרטו של מייק ניקולס, "הבוגר" - את הכתר השבועי, ולו בגלל תשובתו הקצרה לכשנשאל מה הוא רוצה לעשות עכשיו, משגמר ללמוד: "לעלות למעלה לרגע",הוא השיב, ופתח צוהר לתחושת המחנק והאובדן של דור שלם.
42 שנה אחר כך, האופנה האמריקאית עדיין רוצה לעלות עם בראדוק למעלה: להישאר עם עניבות הסטודנט והחליפות המחוייטות (אך לא מדי), ועדיין לשמור על נימה שובבית של ילד אבוד וסורר.
בכל מקרה, הגרסונייר לא הספיק להיזכר בבראדוק, וכבר נחתה על שולחנו כתבת אופנה של טרי ריצ'רדסון ברוח "הבוגר", הפעם עם הלנה כריסטנסן (דוגמנית העל) בתפקיד גברת רובינסון, ואד ווסטוויק ("גוסיפ גירל") בתפקיד בנג'מין בראדוק. רוצים לראות עוד? הקליקו.
ואם אתם רוצים להתבגר כמו בראדוק, אנא ממכם: החזיקו לפחות עניבה טובה אחת בארון. ל"באנד אוף אאוטסיידרס" יש עניבות דקות, יפות, ומאוד "בוגרות", למותג "רוגבי" של ראלף לורן יש כמה קלאסיות, ובחנויות וינטג', אולי תמצאו כמה גרסוניירים משנות השישים שעלו כבר מזמן למעלה, והשאירו את החליפות ואת העניבות בדיוק בשבילכם.


תגובה 1:

miri davidovitz אמר/ה...

דסטין הופמן ממש דומה למארק רונסון בסרט הזה. לא?
הסידרה של טרי ריצ'רדסון מאוד פרימיטיבית יחסית לפריימים הנהדרים בסרט ,למרות שאני חושבת בכללי שהוא די גאון.