הגרסוניירים היו רוצים מאוד רוצים לבקר במילנו, בעיקר בתצוגות אופנת הגברים המתקיימות בעיר פעמיים בשנה ובתערוכת העיצוב השווה "סלונה אינטרנציונל דל מובילה", שמתקיימת בימים אלו בבירה הצפונית. אבל בינתיים הם בארץ, מתכוננים לחמסין הגדול ורק חולמים על אירופה.
לפחות יש תמונות (via wwd) ודיווח מהשקת הקולקציה המדוברת של מרג'יאלה, אחד מהבלגים היותר אהובים על הגרסוניירים, לקו מוצרי הבית שלו בסלון. התערוכה "Mat, Satine, Brillant" משחזרת את האווירה והסביבה של הסדנה לעיצוב הפנים של החברה ומאפשרת למבקרים בה חוויה דומה אם יכנסו למשרדי החברה הממוקמים בפריז. אמנם כל עניין הפיכתו של בית האופנה מלייבל עצמאי וחצוף לתאגיד ענק (בבעלות דיזל, רחמנא) מעלה כמה תהיות בקשר לאקסלוסיביות המתוחכמת של בית האופנה הנושא את שמו, אבל תמיד מענג להציץ לאטלייה שעומד מאחורי בית האופנה ולכוחות היצירתיים שמתרגמים כל הזמן את הרעיונות האוונגרדים של מרטין לפריטים מכירתיים בעולם. האובייקטים, כצפוי, שומרים על הקו הלבן ששולט בחנויות של המותג, ואפשר לדמיין שגם אם המעצב כבר לא ממש נמצא שם כל הזמן, רוחו שורה בכל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה