יום רביעי, 17 במרץ 2010

לפעמים אישה

הגרסונייר כבר הכביר מילים רבות על ההשפעה של מגזין הגברים האולטימטיבי פנטסטיק מן על תעשיית הפרינט הגברית (ואף הוגש כאן בעבר ראיון עם העורך, והוצע עלעול וידיאו באחד הגיליונות). אך בעוד אנו מכבירים במילים... העורכים החרוצים של פנטסטיק עובדים קשה (הם גם מוציאים לאור את מגזין Butt) וזה עתה הגיעו למדפי חנויות הספרים (הלא סמוכות לביתכם) המגזין החדש שלהם הנקרא: The Gentlewoman. (ותודה לגרסונייר ששב מפריס עם גב שבור ומטען עודף של מגזינים).

לכאורה מדובר במגזין שנמצא באופן מובהק מחוץ למנדט הגרסוניירי, אך קשה לשלא לכתוב על מוצר פרינט משובח שכזה. לג'נטלוומן עיצוב אלגנטי, מונוכרומטי עם רקעים לבנים שקטים, המשתמש בסוגי פונטים שונים בעידון ותחכום. בסך הכל המגזין די מזכיר (וזו מחמאה) את האח הגדול, הפנטסטי, ובטח לא דומה לאף מגזין נשים אחר. עורכת המגזין היא פני מרטין, שעבדה שנים רבות עם ניק נייט בשואו-סטודיו, וכמו הפנטסטיק, גם הג'נטלוומן שם את הדגש על (א)נשים לא פחות מאשר על אופנה. על השער מככבת פיבי פילו, המעצבת הראשית לשעבר של בית האופנה קלואי, שממריאה בימים אלו לקריירה מופלאה בבית האופנה סלין. לצידה יכולים הקוראים והקוראות להנות מסיפורים וראיונות עם מגוון נשים של היום, שלל טיפים ממזריים ואינפורמציה נשית לא מאיימת. אפילו מעוררת השראה. (בקרוב: בלוג הגרסוניירית?).

3 תגובות:

מיכל וינש אמר/ה...

נשמע מבטיח

אנונימי אמר/ה...

בלוג הגרסוניירית זה רעיון מעולה מצפים בקוצר רוח

beLLa אמר/ה...

התגעגעתי כל כך לדיווחים של פני מרטין בבלוג של שואו סטודיו בשבוע האופנה האחרון. היא ללא ספק אחת מכותבות האופנה האיטלגנטיות ביותר בשטח. נכנס לראש הויש ליסט התופח בהתמדה.