יום חמישי, 23 באפריל 2009

הגרסונייר השבועי: ג'יימס פרנקו / המחוק

הגרסוניירים פרנקופילים. מאז שראו את ג'יימס פרנקו בסרט הטלוויזיה "ג'יימס דין" וחשבו שדין עצמו הגיע שוב לעולם, הפעם בגרסה פרנקואית, הם ידעו שעוד נשמע על הבחור. מדובר אמנם בפיגורה מלאת סטייל, כישרון והרבה עשן ג'וינטים, שהופך להיות יקיר התעשייה, אבל הוא רק בן 31 (וחגג אפילו יומולדת השבוע). בקיצור, לסמן. אנחנו עוד נשמע עליו.
רק השנה הוא שיחק ב"אננס אקספרס" סרט סטונרים הזוי (גרסונייר אחד חשב שהסרט קצת התפזר לכל הכיוונים אבל אולי הוא לא קהל היעד שראוי לשפוט סרט סטלנים שכזה) תפקיד שעליו היה מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר בסרט קומי/מוזיקלי בגלובוס הזהב השנה. הוא גם שיחק לצידו של שון פן ב"מילק", סרט המופת של גאס ון סנט, שזיכה את פרנקו בקטגוריית שחקן המשנה בIndependent Spirit Award. עוד השנה הוא הספיק להופיע על שערי מגזינים כמו Interview, Black Book, GQ, הוא לומד כתיבה גם בקולומביה וגם בNYU ועומד לפרסם אסופת סיפורים קצרים שכתב.
נדמה שהוא כל כך עסוק כך ש
אין לו זמן לישון - בימים אלו הוא עובד על סרט חדש עם ון סנט "Howl" בתפקיד הראשי כאלן גינסברג (משורר ה"ביט" המפורסם מניו יורק), הוא הפרזנטור של בושם הגברים של ג'וצי ורק החודש הוקרן בהקרנת בכורה במוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק סרט קצר חדש בכיכובו "Erased James Franco". הסרט, עבודה של במאי המולטימדיה הניו יורקי קארטר, צולם ביום אחד בסטודיו פריזאי ריק. בחלל הזה משחזר פרנקו סצנות משני הסרטים האהובים ביותר על קארטר: Safe (סרטו המצויין של טוד היינס בכיכובה של ג'וליאן מור) וSeconds (סרטו של פרנקהיימר בכיכובו של רוק הדסון), וכן סרטים של פרנקו עצמו - פעולה קולנועית שמרפררת לאירוע המפורסם "מחיקת רישום של דה-קונינג" מ-1953 שבו רוברט ראושנברג ביקש מוויליאם דה קונינג רישום שלו כדי למחוק אותו.
ואם כבר גרסונייר, אז פרנקו לא רק מוחק את עצמו, הוא גם דואג להתפרע כשאפשר. מגזין הדיוידי הנחשב של מקסוויני (אחד מהמגזינים הספרותיים הנחשבים יותר באמריקה) , וולפין, מציג סרט קצר בשם "The Room Before and after" בבמויו של דייב אגרס (הסופר המוכשר), בו נראה פרנקו עסוק בלהרוס חדר במלון במשך כ-40 דקות.
אז הנה, במיוחד בשבילכם, מקבץ מכל הדברים האלה שהוא עושה.

למחוק

להריח

להרוס

7 תגובות:

miri davidovitz אמר/ה...

שחכתם את ההופעה שלו ב"ספיידרמן"
הבחור הזה הורס!
בעיקר במודעות סטילס של גוצ'י.
מפיל.

miri davidovitz אמר/ה...

חייבת לתקן - שכחתם :)

גרסונייר1 אמר/ה...

לא שכחנו - פשוט היריעה קצרה מלהכיל...
הוא גם משתתף בסדרה Freaks and Geeks ועשה עוד סרטים וסרטי טלוויזיה. הבחוק מוכשר, אין מה להגיד.

נעמה ברוש אמר/ה...

באמת הורס..לא נעים, לאחרונה כשאני חשה ככה לגבי גבר צעיר, אני תוהה אם זה מתקדם, או שמא פתטי, לחשוב כך על גבר צעיר ממני בכ"כ הרבה שנים... :-(

גרסונייר2 אמר/ה...

נעמה, זה נעים מאד. תרגישי חופשי. יש חיבור מושלם ומשלים בין נשים בוגרות וגברים צעירים. לקריאה נוספת, כמו שאומרים, אני מפנה אותך לדיון המרתק שהיה אצל מירי בקפה

http://miridavidovitz.cafe.themarker.com/view.php?t=899462

לילו אמר/ה...

האמת שהוא מאוד מזכיר לי את ג'ף באקלי יותר מאשר את ג'יימס דין

אנונימי אמר/ה...

jordan 1
kd shoes
supreme hoodie
michael jordan shoes
palm angels t shirt
cheap jordans
kevin durant shoes
kyrie shoes
paul george shoes
off white x jordan 1