יום שלישי, 24 בפברואר 2009

הכוכב האפל

השם הוא פְּיוּ. גארת' פְּיוּ. מעצב האופנה החם של אנגליה מצא לעצמו עיסוק מעניין במהלך שבוע האופנה בלונדון המתרחש בימים אלו ממש. מכיוון שכבר הציג את מרכולתו האופנתית בפריז (שם גם חשף לראשונה קולקציית גברים, ועל כך בהמשך) נענה פְּיוּ בחיוב להצעת מגזין טיימאאוט לערוך את המהדורה המיוחדת של המגזין לכבוד שבוע האופנה בבירה הבריטית. על שער המגזין, מיקם פְּיוּ את עצמו לצד דפנֶה גינס, יורשת המיליונים של תאגיד האלכוהול, והמוזה המסתורית והדקדנטית של עולם האופנה הבריטי.


אז מי אתה גארת' פְּיוּ?


פְּיוּ נולד בקיץ 1981, בסנדרלאנד שבאנגליה, ובגיל 14 כבר עבד כמעצב תלבושות בתיאטרון הנוער הלאומי. לפני חמש שנים סיים את לימודיו בסנטרל סנט-מרטינס ומיד הציג את קולקציות הנשים המהפכניות, הקונספטואליות והלא ממש לבישות שלו - בשבוע האופנה של לונדון. עיצוביו המקוריים הוצגו מהר מאד במוזיאון וויקטוריה אנד אלברט בלונדון, ובמטרופוליטן בניו-יורק, הוא הלביש ידוענים כמרלין מנסון, קיילי מינו, רויזין מרפי ואף את ביונסה בטקס פרסי האמ.טי.וי האירופאי האחרון, הוא זוכה לחיבוק מפרגן מהפטרון החדש שלו בקליפורניה – המעצב ריק אוונס. ואם עוד לא אמרנו: גארת' פְּיוּ, בן 27 וקצת הוא שם מעולה לניימדרופינג.

ביונסה מימין כמה חודשים אחרי אגנס דין משמאל

אחרי שזכה לפני כשנתיים בפרס ANDAM, שמוענק מדי שנה על ידי ממשלת צרפת, בשווי של 150 אלף יורו, עבר להציג בשבוע האופנה בפריז לצד קומ-דה-גארסון, ג'ון גליאנו, ראף סימונס ואחרים. בהתחשב בעובדה שעיצוביו נעים בין פיסול אקספרימנטלי לביגוד אמנותי, היה די ברור שקולקציית הגברים הראשונה שלו, שהוצגה לפני כמה שבועות בפריז, לא תהיה מסחרית למדי. (אלא אם האייקונים האופנתיים שלכם הם אדוארד סיזר-הנדס פוגש את רובין הוד באווירת פוסט-אפוקלפיטית-סייבורג-גותית). בין 25 המודלים עוצרי הנשימה שהציג פְּיוּ ניתן לגלות את סימני ההיכר הייחודיים שלו: הזוויות החדות, הגוון השחור-אפור, השיער סינתטי והמון המון פי.וי.סי.


הקולקציה הוצגה בחלל האמנות האהוב על הגרסוניירים: פאלה דה-טוקיו והסיפור הגדול של הערב, מעבר לחיבוק הגדול של עיתונאי האופנה, מגיע מאורחת מסוימת שמשמעות הגעתה מהדהדת עד היום בתעשייה.
בשורה הראשונה, לצידו של ג'פרסון הק, העורך המיתולוגי של מגזין דייזד וגרסונייר בפני עצמו, ישבה דלפין ארנו (Delphine Arnault) הבת של ברנרד ארנו, השליט הבלתי מעורר של
LVMH, תאגיד המותרות שכבר מחזיק אי אלו מותגים (לואי וויטון, כריסטיאן דיור, מארק ג'ייקובס, ג'יבנשי, קנזו, אמרנו מספיק?). נכון, רק שעה לפני כן היא ישבה לצד קרל לגרפאלד בתצוגה של "דיור הום" - אבל לחצות את פאריס בגשם שוטף בשביל לראות תצוגה של ילד בן 28? השמועות מדברות על האכזבה של משפחת ארנו מהיורש של הדי סלימן בדיור-הום, כריס ואן אשה, ועל כך ש LVMH יציע לפְּיוּ ממש בקרוב את התפקיד. הגרסונייר מבטיח לעקוב.


3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הנרי הולנד ניסח זאת מצויין כשהדפיס על חולצות בית האופנה שלו את הכיתוב
UHU GARETH PUGH

Bencopy אמר/ה...

אתם חייבים לראות את האמן בפעולה - http://www.youtube.com/watch?v=AwboTRv9c_s&feature=related - מאוד מומלץ

אנונימי אמר/ה...

kyrie shoes
off white outlet
kd shoes
paul george shoes
palm angels outlet
off white
jordan outlet
golden goose outlet
goyard
yeezy