ילד השמנת, שנולד למשפחה מהמעמד הגבוה בניו יורק ועבר ללוס אנג'לס, התחיל את דרכו כשחקן, ואף על פי שבמהלך הצילומים של "וזרח השמש" רצו לזרוק אותו מהסט, התערב המפיק האגדי דריל זאנוק לטובתו כשאמר "הילד נשאר בתמונה" ("The kid stays in the picture" נשמע הרבה יותר טוב, חושבים הגרסוניירים), משפט שהפך לשמה של האוטוביוגרפיה (והסרט שנעשה על פיה) של מי שלימים היה למפיק, בליין ואייקון אופנה הוליוודי קלאסי במשקפי שמש נצחיים.
אוואנס, שרזומה הסרטים שלו בלבד יכול להפיל את הגרסוניירים לבריכה הדמיונית הכל כך הוליוודית שיש להם בראש, הפיק כמה מהסרטים שהם הכי אוהבים: "הסנדק", "צ'יינה טאון" (סרט גרסוניירים אולטימטיבי), "תינוקה של רוזמרי" (קרדיט לא ממש רשמי, אבל לא נדון בזה כאן) וסרטים אחרים שהכניסו לו מספיק כסף לחשבון ("סיפור אהבה" למשל) - אבל כמעט יותר מהכל, הילד הזה יודע לחיות.אוואנס, שהיה ידוע כבליין הוליוודי בתקופה שבה מפיקים ובמאים היו חשובים הרבה יותר מכוכבים, בנה לייף-סטייל ראוותני, אובר-דה-טופ, שכלל בתי פאר, מכוניות יקרות, בילויים במקומות הנכונים ונשים כמו שמפניה. לסוג החיים הזה אפשר להציץ בספר "Kustom", מעין קטלוג מצולם על אנשים שנמדדים בדיוק באותן קטגוריות: אתה מה שאתה לובש/היכן שאתה גר/מה שאתה נוסע בו ואיך שאתה נראה (אוואנס כמובן מופיע בספר, וגם היה שותף בכתיבתו).אמנם אורח חיים פחות נוצץ ובלייני קורץ לגרסוניירים יותר, אבל הם עדיין חושבים שאפשר להצדיע לאוואנס ול"סילואט" שלו: האיש יצר סטייל ייחודי, מאוד קשור למקום שלו (הוליווד, חיי הזוהר), והוא כולל חולצה אחת וזוג מכנסיים אחד (custom made כמובן) בשלל צבעים וגם משקפיים איקוניים, שזכו להומאז' מחברת האופטיקה הנחשבת Oliver Peoples, שיצרה ליין שלם של משקפיים בשיתוף איתו.ולסיום, הטריילר של הסרט הנפלא שנעשה על פי הביוגרפיה שלו:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה