יום שלישי, 26 במאי 2009

זריחתה של השקיעה

בפוסט הספד שנכתב כאן על מותם של מגזינים בכלל, ועל היעלמותו של מגזין ארנה בפרט, הזכרנו את הבחירה המפתיעה בדאשה זוקובה (טייקון אופנה ואמנות עכשווית, והבת זוג של רומן אברמוביץ') לתפקיד העורכת החדשה של מגזין POP.
את POP ערכה בשנים האחרונות קייטי גרנד ש
עזבה לטובת הקמת מגזין LOVE, וערימת לחץ לא קטנה נערמת על כתפיה של זוקובה. נדמה שכולם רוצים לראות האם הדמות המרתקת ביותר של עולם התרבות העכשווי תחזיר את POP לימיו הגדולים או שמא, חלילה, תגיע התרסקות קולוסאלית.
הגליון הבא של המגזין יצא רק בספטמבר אבל בינתיים מגיעים ציוצים מכיוון POP, שמתחיל קמפיין למיתוג המגזין מחדש, והגרסונייר מחכך ידיו בהנאה ומריח אקשן. מי שאחראי לעיצוב החדש יהיה סקוט קינג, אמן וארט-דירקטור עטור פרסים (אחראי לכמה מהשערים המופתיים שהופיעו במגזינים כמו איי.די וסליזניישן), שהספיק בינתיים לשדרג את הלוגו המוכר (בתמונה).
POP, שמעולם לא התדהר בנוכחות מקוונת, הבין כי המערכה הפעם תוכרע בעולם הווירטואלי. לאחרונה צצו להם חשבונות טוויטר, מייספייס ופייסבוק (הלינקים
פה), ותאמינו או לא יש אפילו בלוג, שעלה לאוויר לפני כמה ימים, עם מניפסט (מפורט עד מייגע) שמתחיל במילים הכה גדולות: "בעולם שמשתנה ללא הרף מגזין POP הוא מנהיג, לא מונהג". האתר הרשמי יושק בקיץ ועד אז, חולם הגרסונייר על שקיעות קיטש ממתכת נוזלית.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

"לא מגזין. מנהיג"
מאוד מזכיר לי את הסיסמא של Xtralarge ודיבורים ארוכים של כרומו,
עילעולים ודפדופים, ספוגי עשן הידרו מעל התעלה.
יש מצב שהטור יתפרסם בpop ?