יום רביעי, 27 במאי 2009

טופ שופ

הגרסוניירים אוהבים את רחוב דיזנגוף. בעיקר מסביבות פרישמן וצפונה. הליכה בדיזנגוף היא כמו מסע גנאולוגי ברחבי התרבות הצרכנית של ישראל, והעובדה שהרחוב עמוס בחנויות חדשות וישנות הופכת את כל גרסונייר למשוטט וולטר-בנימיני של התרבות הישראלית. אמנם "כסית" כבר נסגרה, ל"קפה רוול" כבר לא נשאר שום זכר, אבל ישנן כמה חנויות שחזותן נשארה כמו שהיא והן עדות לתחנות בזמן של הרחוב האגדי הזה.
למשל "טופ" (דיזנגוף 116), שנכתב עליה כבר כאן. מדובר בחנות שחזיתה הסבנטיזית נשארה כמו היא (כמו גם השם המוצלח), והיא מתגבשת והופכת להיות אוצר אופנתי (בעיקר וינטג') לבנות, והתחלה מבורכת של קולקציות לבנים עם סנונית ראשונה מהמותג סופרייטד של המעצב האוסטרי הצעיר פיטר הולצינגר.

המעצב, שלמד בוינה תחת שרביטו של ראף סימונס, שלח קולקציה מעניינת וחכמה, החל ממכנסיים קצרים ומוצלחים ועד ג'קטים, חולצות וסריגים מכותנה - כולם עשויים לעילא, מבדים נוחים ויפים, והכי חשוב - מדובר בקולקצייה שלפריטים שלה יש דיטיילס קטנים שעושים אותה מוצלחת במיוחד. הגרסונייר אהב את הג'קט מבד אווירירי והכיסים התפוחים, את המכנסיים הקצרים שנראו סקסיים מתמיד עם גימורים מוצלחים, את מעיל הניילון הבז' שעושה רושם שיתאים למקומות עם הגג שנפתחים כל יום בעיר הזו ואת סריגי הכותנה (הולצינגר מומחה לסריגה ולסריגים) המחוררים שיהיו יפים לעד. בכל עונה.
בקיצור, חגיגה לגרסוניירים ברחבי העיר הלבנה/שחורה, ולכל מי שחושב שמקומות מהסוג הזה צריכים לשגשג ולפרוח. אם תהיה היענות, יהיו עוד ועוד דברים, כך מבטיחים לגרסונייר, ובינתיים נערכים לחגיגת השקה שתיערך היום (רביעי) החל משעות הערב. בקיצור גברים, התחילו להיזדנגף. להתראות ב"טופ".

תגובה 1:

miri davidovitz אמר/ה...

בדיוק השבוע הלכתי עם מנדי ,הבת שלי ,לקנות סנדלים בנימרוד (בסוף קנינו בחנות ליד - pink) ואמרתי לה שדיזנגוף זה רחוב הקניות המושלם. רוחב המדרכות ,התמהיל ,העצים ...
רחוב כיפי שעכשיו נראה לי מתחיל מחזור חדש של פופולריות.
great minds think alike