יום שלישי, 19 במאי 2009

פשטות קטלנית

אפשר לסמוך על טרי ריצ'רדסון ואפשר סתם להתלהב מכריסטיאן בייל. אבל כתבת השער במגזין GQ (לכבוד יציאת "שליחות קטלנית 4") היא דוגמה לא רעה לעובדה שג'ינס וטישרט יכולים להיראות מצויינים ומדוייקים, בעיקר אם הם נקנו במקומות הנכונים ויושבים על האיש הנכון. חולצת טי של RRL (אולי הליין האהוב ביותר על הגרסוניירים מבית מדרשו של ראלף לורן) ב-80 דולר וג'ינס של רוג גלרי (במחיר לא ידוע) עושים את העבודה. איך מישהו אמר פעם? לס איז מור.

7 תגובות:

מאיה אמר/ה...

על כריסטיאן בייל לא צריך לשים הרבה בכלל. כמה שפחות... זו לא חוכמה (חוץ מזה שהאיש שחקן בחסד, הוא פשוט ג'וסי)
:)

יוני אמר/ה...

אם אתם אוהבים את RRL (למרות שלדעתי אין להתלהב מחיקויי וינטאג' במאות דולרים כשאפשר להשיג את הפריטים המקוריים בזול) - אז בידקו את החנות הזאת - הנקראת Stock. הבעלים, מליסה, מוכרת למעצבים של ראלף לורן פריטי וינטאג' שונים. הם מכפילים את המחיר (לא זול גם ככה) - ומוכרים בחנויות של RRL.


מה שכן, יש לה את אוסף חגורות הוינטאג' הטוב בניו יורק.

http://guestofaguest.com/things-we-love/whats-in-stock-vintage

אנונימי אמר/ה...

התמונה מדהימה, וג'ינס וטישירט אכן עובדים טוב, שכהם טובים ויושבים על האדo הנכון, אבל זו ממש לא חייבת להיות טישירט ב 80 דולר של מעצב בעל שם כדי שהיא תהיה מדוייקת, ואני לאו דווקא מדבר על טישירט דוק או יד שניה כאלטרנטיבה. ג'ינס וטישירט שעולים ככה, ולא מצדיקים בעיצובם את המחיר שלהם, לפחות בעיני, הם בעיקר סממן יאפי.

גרסונייר1 אמר/ה...

האמת שצדקת, אנונימי. זה לא הג'ינס והטישרט מהמקומות הנכונים (אם כי הם תמיד צריכים ל"שבת" על האדם הנכון). זה יותר הגיזרה והבד, ומידת ההתיישנות והדהיה, ובכלל - פריטים פשוטים יכולים לרגש דווקא בגלל מידת מושלמותם בהרבה קטגוריות, שרובן - אגב - אישיות. RRL פשוט עושים את זה טוב. בטח לא יותר טוב מטישירט שאפשר למצוא בסניף ויצ"ו הקרוב, אם מתמזל מזלך. לכל אלו שעדייו מחפשים, או לכאלה שחושבים שכסף יכול לקנות (כמעט) הכל, טישירט מראלף לורן ב-80 דולר היא עסקה לא רעה, בעיקר אם בסוף יש לך את הלוק של כריסטיאן בייל, ואושר (אפילו רגעי) בלב.

itamar427 אמר/ה...

אגב, הג'ינס הוא של PRPS ולא של רוגוס גלרי. השרשרת היא משם

אגב 2 - עד ה31 למאי אפשר לעשות מנוי שנתי לג'יקיו בשבע דולר דרך אמזון (למי שגר בארהב)

אנונימי אמר/ה...

אז אם אתה קונה טישירט של ראלף לורן יש לך את הלוק של כריסטיאן בייל ??
איזה שטויות...
ברור שהכל יחסי וטישירט של רלף לורן בשמונים דולר זו עסקה טובה.
גם בי אמ דאבליו חדשה במאה אלף זו עסקה טובה.
אם הגזרה חד פעמית או מדוייקת להדהים, אולי שווה להתאמץ, בינתיים פול אנד בר מייצרים בשבילי בדים מעולים בגזרות סופר מחמיאות.

שרון לוי אמר/ה...

שווה להשקיע בג'ינס טוב, פחות בטי שירט. הכי טוב לקחת טי שירט בת עשר שעברה מיליון כביסות עם ג'ינס שיושב טוב טוב על הישבן, לא נופל מהמותניים, לא ארוך מדי ולא רחב מדי לכל אורכו. כריסטיאן בייל מגעיל בכל צורה וגם מכה נשים. בדיוק ראיתי את אמריקן פסיכו באתר של סרטים לצפייה ישירה, ואמנם הוא חתיך ולבוש היטב אך בתור שחקן - נו..